Kemer Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Kemer genelindeki yaya geçitlerinde boyama işlemi gerçekleştiriyor.
Belediye ekipleri, başta vatandaşların ve turistlerin yoğun olarak kullandığı yerler olmak üzere Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) kararı olan yaya geçitlerinin boyalarını yeniliyor.
Silinmiş ve görünürlüğünü kaybetmiş mevcut çizgiler yeniden boyanarak daha görünür hale getiriliyor.
Söz konusu çalışmalarla araç ve yaya trafiğinin daha sağlıklı işlemesi ve oluşabilecek kazaların önüne geçilmesi amaçlanıyor
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
More Stories
Başkan Çerçioğlu’na Türkiye Gençlik Vakfı Aydın İl Temsilciliği’nden Ziyaret
Yıllara direnen mescit, Büyükşehir’le yenileniyor
Başkan Çerçioğlu’na Aydın Manifaturacılar ve Tuhafiyeciler Esnaf Odası Başkanı Tavil’den Ziyaret